Skip to main content
Aangepaste openings en levertijden in december.
Door 1777 klanten beoordeeld met een 9,6
Branding vanaf 1 st.
Meer dan 10.000 st. voorraad
Fabrikant
+49 (0) 2154 484 60-0
Door 1651 klanten beoordeeld met een 9,6
Branding vanaf 1 st.
+49 (0) 2154 484 60-0
+49 (0) 2154 484 60-0

Logistiek & Vervoer

Banner Shipping

Gastro -Cool biedt zijn klanten de beste service. Dit is inclusief de logistiek en het transport van de koelkasten voor kleine bestellingen (pallet) of voor grote bestellingen in de container. 

Na het bestellen en de individuele vormgeving van de koelkasten zullen wij voor alles zorgen en u kunt zich op uw kernactiviteiten concentreren. Als een speciale „Just in Time“ service slaan wij uw apparatuur in ons magazijn op en leveren precies wanneer ze gebruikt worden. Hierdoor kunt u uw eigen opslagcapaciteiten verlichten en er is geen extra transport nodig. Een afspraak is genoeg - en we leveren zelfs enkele apparaten met de kortste reactietijden aan de ontvanger. Voorbeeld: Een van uw verkopers is met een handelaar overeengekomen over de levering van een koelkast. U stuurt ons de gegevens per fax of per e-mail - wij doen de rest

In het transport proces kunt u op onze uitgebreide ervaring vertrouwen – nationale en internationale distributie maken deel uit van ons dagelijks werk. Meerdere keren per week worden de international populaire Gastro-Cool koelkasten in containers over de hele wereld verscheept – van de archipel van de Malediven tot zo ver weg als Zuid-Amerika.

Transportschade

Samen met onze logistieke partners werken wij elke dag aan de levering van onze koelkasten en diepvriezers op de best mogelijke manier naar u toe. Helaas kunnen we in sommige gevallen de mogelijkheid van transportschade niet volledig uitsluiten.

Als u bij ontvangst van de goederen een defect constateert, gaat u als volgt te werk:

  • Bij grote schade aan het product: accepteer de bon niet, noteer de schade op de afleveringsbon en laat deze bevestigen door de chauffeur.
  • Bezorging weigeren
  • Documenteer de schade op het afleverbewijs
  • Laat het afleverbewijs bevestigen door de chauffeur
  • Bij kleine gebreken zoals krassen, deuken proberen wij een oplossing te vinden die voor beide partijen acceptabel is. Het is belangrijk dat u de schade al op de afleverbon heeft gedocumenteerd en dat dit ook door de chauffeur is erkend.

We vragen ook dat de verpakking en de beschadigde goederen ongebruikt blijven tot opheldering.

Indien uw goederen beschadigd zijn, onderteken dan nooit zomaar de leveringsbon van de vervoerder (= aanvaarding tegen ontvangst). Wij kunnen niet garanderen dat goederen waarover geklaagd wordt, teruggenomen worden.

Wilt u transportschade bij ons melden, vul dan onderstaand formulier volledig in en stuur het naar ons op. Onze klantenservice neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Images & documents
Images & documents
Images & documents

Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.